Friday, November 6, 2009

Skating VS Durian

Salam and Peace to All...

All start with the phone call from my uncle...

My sis: Eh, tadi Awe call
Me: Nape?
My sis: Awe ajak balik kampung minggu depan
Me: Nak wat pe?
My sis: Die ajak balik makan durian kat dusun. Makan durian bawah pokok
Me: Abis tu, ko nak balik x ni?
My sis: Balik arr kot. Tapi bukan ko nak gi skating ke Ahad depan?
Me: Cancel arr... Kalo ko balik takkan adik nak tinggal.
My sis: Kalo camtu balik la kot. Call Angah, tanye die. Ajak die balik skali...
Me: Kire confirm balik la nie ek...
My sis: Rasenye confirm... Xpe ke? Skating ko cane?
Me: Xpe la.. cancel la...

Huhu... So sorry Jeremy
Let's postpone our skating date
Lagipun Izzat ada paper that afternoon
And Hairie still not confirm whether he wanna come or not
Suzy and Kak Ida still hasn't replied...
So sorry la dear... Let's meet later...
We can arrange new date for skating

 Sesungguhnye penangan durian itu hebat
Especially when we can eat them in the orchard
 Can't wait to "balik kampung" next week...
Haha...

===========================================

Friends like starts... Not always seen.
But they are always there...
(Remember... I'm always here.)

===========================================

2 comments:

OoizzioO said...

ada org sendawa durian la
kuat bau dia
sampai tronoh

kAzU said...

izzi.. x blk makan durian lg. cane nk bau. tipu la tu.. ade org sunburn sbb mandi laut. merah2 nmpk smpi putrajaya...