Wednesday, August 5, 2009

Blog Bersawang.... (Malay Entry)

Salam and Peace to all
Well, it's a short one.
Lamenye tak menulis.
Lame jugak la x visit my own blog.
Bukan melupakan.. jauh skali nak berenti menulis.
Tapi masa terluang tu x nampak langsung.
Since start keje 9th of July ari tu.
My life is all about work and sleeping at home.
TV ke utara... My blog ke selatan...
Yang lain2 pun terbang.
Miss few chance to hang out with friends.
Nak buat camne kn...
It's all bcoz of work.
I'll be writing again soon...
Tgk la... Kalau ada kesempatan
And paling penting....
Kalau my broadband connection tak buat hal lagi...
Enjoy life...
We never know when it will ends...
Peace out~
P/S: sorry for those yg anta msg at cbox. x sempat reply.
but i've read it... btol nie...

1 comment:

younik said...

kak giah kije mne skrg?